- bästa tiden

Bästa tiden! Lever livet. Stranden, badar, Emmie och Julia, grillar, cyklar, äter glassar, strandträffen, sandviken, stek, pizza, kvällssol, världens godaste jordgubbar, stek i hällevik, underbara vänner, food på hanöhus, njuter av solen, strandvallen för fottbollstittande, jetski, ring efter båt, roadtrips och helt enkelt the time of my life! Så har mina senaste dagar sett ut, kan det bli bättre? Det här är sommar hörni!

Nu ska jag snöra på mig skorna och bege mig bort mot dagmars, en grillbufeé väntar! Klockan tolv är det dags för nattadoppet med emmie och julia!

Nu mår jag som bäst och jag är så lycklig över mina fina vänner, solen, ledigheten, badandet, alla goda glassar och de härliga sommarkvällarna!

Puss på er!


Klänning- MQ

Skor- Converse

Armband- Thomas Sabo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0