- rost-rött & guld


Ligger just nu hemma i soffan med lite choklad och tv-tittande. Några timmars soffhäng innan det är dags för träning ikväll. Dagen i skolan var lugn och en runda på stan efteråt hann jag och bästa sällskapet med. En jacka rikare, så nu är jag redo för hösten! Visar den imorgon. Nu ska jag kolla vidare på O.C och även ringa och beställa ny tid för nagelförlängning. Puss!




Ny rost-röd skjorta - H&M 
Svarta byxor - Levis
Vita converse

Min guldiga kedja har jag haft sedan jag var liten och jag har nu åter insett hur fint det är med guldiga smycken, så har börjat använda den igen! Tycker så mycket om kombinationen med höstiga kläder i typiskt rostrött, vinrött, brunt, svart & beige och sedan guldiga, gärna diskreta smycken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0